Behöver du hjälp?
Det finns flera sätt att få hjälp med Haldors tjänster.
Aktuell driftinformation
Även om vi alltid strävar efter att leverera stabila och pålitliga tjänster, kan oförutsedda incidenter inträffa. I de fallen håller vi dig gärna uppdaterad!
På vår statussida kan du se och prenumerera på aktuell driftinformation och information om planerade underhållsarbeten för Haldor Education.
Registrera ett supportärende
Hittar du inte det du söker bland våra frågor och svar? Du som är utsedd till supportkontakt för Haldor i din organisation kan registrera ett supportärende som gäller dig eller en annan användare på din skola.
Är du vårdnadshavare eller elev? Kontakta den som är ansvarig för Haldor på skolan.
Kontakta supporten
Du som är utsedd till supportkontakt för Haldor i din organisation kan kontakta supporten via telefon eller mejl. Ärendet kan gälla dig eller en annan användare på din skola.
Är du vårdnadshavare eller elev? Kontakta den som är ansvarig för Haldor på skolan.
Vi har öppet vardagar kl. 08.00-16.00, med lunchstängt mellan kl. 12.00 och 13.00.
Se nedan för avvikande öppettider.
Avvikande öppettider i supporten
Datum | Öppettid |
---|---|
2024-07-01 – 2024-08-05 | Telefonsupport stängd. Support via E-post öppen. |
2024-11-01 | 8-12 |