Behöver du hjälp?

Det finns flera sätt att få hjälp med Haldors tjänster. 

Aktuell driftinformation

Även om vi alltid strävar efter att leverera stabila och pålitliga tjänster, kan oförutsedda incidenter inträffa. I de fallen håller vi dig gärna uppdaterad!

På vår statussida kan du se och prenumerera på aktuell driftinformation och information om planerade underhållsarbeten för Haldor Education.

Vanliga frågor och kom igång-guider

Bland våra frågor och svar hittar du svar på de vanligaste frågorna om våra tjänster. Där finns också kom igång-guider, lathundar och utbildningsfilmer.

Onlineutbildning

Lär dig grunderna i Haldor Education på egen hand med vår onlineutbildning. Utbildningen består av 9 steg som du kan ta i kronologisk ordning eller välja de steg som passar dig.

Registrera ett supportärende

Hittar du inte det du söker bland våra frågor och svar? Du som är utsedd till supportkontakt för Haldor i din organisation kan registrera ett supportärende som gäller dig eller en annan användare på din skola.

Är du vårdnadshavare eller elev? Kontakta den som är ansvarig för Haldor på skolan.

Kontakta supporten

Du som är utsedd till supportkontakt för Haldor i din organisation kan kontakta supporten via telefon eller mejl. Ärendet kan gälla dig eller en annan användare på din skola.

Är du vårdnadshavare eller elev? Kontakta den som är ansvarig för Haldor på skolan.

Vi har öppet vardagar kl. 08.00-16.00, med lunchstängt mellan kl. 12.00 och 13.00.
Se nedan för avvikande öppettider.

Avvikande öppettider i supporten

Datum Öppettid
2024-07-01 – 2024-08-05 Telefonsupport stängd. Support via E-post öppen.
2024-11-01 8-12