Behöver du hjälp?

Det finns flera sätt att få hjälp med Haldors tjänster. 

Aktuell driftinformation

Även om vi alltid strävar efter att leverera stabila och pålitliga tjänster, kan oförutsedda incidenter inträffa. I de fallen håller vi dig gärna uppdaterad!

På vår statussida kan du se och prenumerera på aktuell driftinformation och information om planerade underhållsarbeten för Haldor Education.

Se aktuell driftinformation

Vanliga frågor och kom igång-guider

Bland våra frågor och svar hittar du svar på de vanligaste frågorna om våra tjänster. Där finns också kom igång-guider, lathundar och utbildningsfilmer.

Till vår kunskapsbank

Registrera ett supportärende

Hittar du inte det du söker bland våra frågor och svar? Du som är utsedd till supportkontakt för Haldor i din organisation kan registrera ett supportärende som gäller dig eller en annan användare på din skola.

Är du vårdnadshavare eller elev? Kontakta den som är ansvarig för Haldor på skolan.

Registrera ditt ärende

Kontakta supporten

Du som är utsedd till supportkontakt för Haldor i din organisation kan kontakta supporten via telefon eller mejl. Ärendet kan gälla dig eller en annan användare på din skola.

Är du vårdnadshavare eller elev? Kontakta den som är ansvarig för Haldor på skolan.

Vi har öppet vardagar kl. 08.00-16.00, med lunchstängt mellan kl. 12.00 och 13.00.

Fler kontaktuppgifter